Zamieszczone przez D2mian
1. Szybciej przyjmuje ładunek
2. Ma większy prąd rozuchowy niż odpowiednik o tej samej wielkości
3. Dłużej może stać auto bez podladowania
4. Łatwiej znosi stan niedoladowania ( ale bez przesady. .)
Przed montażem do sprawdzenia
- parametry ładowania ( powyżej 15V szybko zdegraduje )
- osłona termiczna powinna być. Może być plastik oryginalny lub materiałowa otulina (świetnie izoluje od ciepła)
ops: krótko mówiąc - zachwyt trwa rok góra dwa, podobno są mało odporne na głębokie rozładowanie a nawet na niedoładowanie więc dla aut które mało śmigają to tak niekoniecznie ... no i jeszcze coś - muszą mieć ponoć duży prąd ładowania min. 14,7 V (tak piszą na forum GOLFA). Konkluzja jest taka : mało jeździsz albo na krótkich dystansach - to tylko tradycyjna kwasówka - i co Wy na to ?
Komentarz